poniedziałek, 24 lutego 2014

Odnowiony segregator

Ostatnio znalazłam w domu stary, poobdzierany segregator zastanawiałam się co by z nim zrobić. Na pomysł wpadłam gdy u Danusi pojawiło się wyzwanie 

 
 
Tematem pierwszego wyzwania jest dziura

 


Postanowiłam, że skoro mam odnowić segregator to niech będzie on z dziurą. Kiedy zobaczyłam temat od razu przyszła mi do głowy dziurka od klucza.
 I oto efekt mojej pracy





Dziękuje za odwiedziny a teraz biegnę nadrobić zaległości i pooglądać wasze blogi

7 komentarzy:

  1. Baaaaardzo pomysłowe. Moja dziura jeszcze sie wykluwa.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny segregator, dziurka od klucza jak najbardziej w temacie :) cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na segregator. Powodzenia w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, piękny segregator i zarazem tajemniczy z dziurka:) Powodzenia w wyzwaniu, mam nadzieje że będziemy się fajnie bawić z siódemką u Danusi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł, segregator wyszedł ekstra :) pozdrawia,

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat dziurawy bardzo fajnie zinterpretowany,a segregator wyszedł świetnie.
    Dzięki za udział w zabawie i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na dziurę! Segregator wygląda bardzo ciekawie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)